Barnvakt och födelsedagsfirande

Lite sammanfattning av förra helgen. Lördagen började redan 7,30 när Max vaknade. Jag hade sovit någon timme, kanske två. Men det var bara att gå upp. Medan Stefan fixade frukosten lekte Max och jag. Efter frukosten lekte vi vidare. Ibland fick Stefan vara med men mest var det jag som skulle leka med honom. Sandra och Nicklas kom hem vid halv tre. När vi lämnat över åkte vi och handlade lite innan det var dags att åka hem och kanske hinna vila lite. Någon vila blev det inte fast jag låg på sängen en stund. Stefan åkte och hämtade Mamma medan jag gjorde mig färdig. Sedan åkte vi tillbaka till Sandra, Nicklas och Max. Nu var det Nicklas som skulle firas. Han fyllde ju 35 förra onsdagen. När vi kom var redan Max bästis Sebbe och hans mamma där. Det innebar att jag kunde sitta med de andra och prata och äta. Vi bjöds på god plockmat. Vi var alla rätt trötta så vi bröt upp redan vi åttatiden. Natten efter sov jag som en klubbad oxe i tio timmar.

 

Max väntar på att jg ska äta färdigt. Han tycker det dröjer läääänge.....

Sedan var det bus igen.

Lego från golv till tak. Nu fick farfar vara med också.

Melker vid middagen. Han lägger till mig på Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback