Annandag och bio

Kvart i elva hämtade vi upp Sandra, Mathilda och Melker för att åka till Kista Centrum och se filmen Sune i Grekland.
Filmen började tolv så vi passade på att gå på toa och sedan väntade vi i foajen en stund.
Filmen var ok, men det blev lite mycket liknande skämt. Det roliga var att den spelats in på "vårt" hotell på Rhodos.
Vi bodde i det rosa huset.
 
Efter halva filmen örjade Melker tröttna.
Jag fick hålla honom i handen när det blev läskigt och klia honom i håret när han blev trött :)
Efter filmen ville Mathilda shoppa.
Vi skiljdes åt och bestämde att vi skulle ses 30 min senare vid restaurangerna.
Stefan och jag gick och tittade efter en kappa till mig men det fanns inga.
Efter 30 min var vi tillbaka vid restauranggatan. Alla åt olika maträtter. Jag åt stekt fisk med potatismos och remouladsås, Stefan åt Dumplins, Sandra åt Gyros, Melker åt nachotallrik och Mathilda åt sushi.
Efter maten gick vi till skoaffären där Mathilda sett ut ett par skor. Hon hade tänkt gå i fler affärer men det var så jäkla mycket folk och hon ändrade sig. När vi vände och skulle gå till bilen dök plötsligt vår kära svärdotter Sandra upp i folkvimlet. Hon var ute på bytesrunda. Vi växlade några ord, kramades och skiljdes åt.
Vi följde med Åströms hem och fikade innan vi åkte hem till oss.
På kvällen åt vi lite julmatsrester till middag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback