Nu har Putte åkt hem

I dag på eftermiddagen åkte Putte hem till sig. 
Mormor och morfar skulle på Diggiloo vid Ulriksdals slott och dit ville Putte absolut inte följa med.
Melker skulle ju komma bara någon timma senare. Tills dess klarar sig Putte själv.
 
Med Melkers tidning under armen står han och väntar på att vi ska gå ut till bilen.
 
Här i trappan precis innanför ytterdörren ville han sitta och vänta på familjen.
Hejdå Putte. Det har varit så kul att ha dig hemma hos oss den här veckan.
 
Och härmed är sagan om Puttes besök hos mormor och morfar slut!
 

Kommentarer
Postat av: Anna (kompis med Melkers mamma)

Härligt att se, jag och min 01:a har följt och vi tycker det är härligt att det finns fler mormödrar som är lika knasiga som hennes. ( och vi tycker att knasig är nått man ska sträva efter att vara!!!)
Anna, Itzi, Po och alla andra gosedjuren här hemma

Postat av: Eva

Du kan väl göra en bok av dina bilder och texter. Jag blir glad i hela kroppen när jag ser det.
Kram. Storasyster.

2012-08-20 @ 07:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback