Påskdagen....

morse efter en lång frukost hämtade Sandra och Mathilda oss. Vi skjutsade hem mamma och åkte sedan till MIO möbler. Sandra köpte sex nya köksstolar. Jag köpte två muggar för 5 kr st.
Medan vi var där var Stefan hemma hos Micke och lade golv i deras klädkammare.
När vi kom tillbaka var Stefan redan hemma igen.
Efter lunchen dammsög och skurade jag golvet i uterummet. Stefan rensade lite ute och avtäckte utemöblerna vid dammen.
Efter middagen har jag strukit och manglat all tvätt.
Jag börjar bli irriterad i halsen och det är inte bra. Vill verkligen inte bli förkyld. Jag har ju klarat mig så länge nu trots att jag utsatts från alla håll.
I morgon har vi ingenting planerat. Skönt.
Nu ska jag nog hoppa i säng. Hoppas verkligen att halsen inte är sämre när jag vaknar i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för sällskapet igår!

Inte kul med halsen... Hoppas det känns bättre idag!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback