Systerbesök

I torsdags kväll hämtade jag upp lillsyrran från Arlanda och tog henne med hem till mamma och pappa.
Efter en gemensam fika och lite prat åkte jag hem till mig igen.
Fredag förmiddag åkte jag till mamma, pappa och Inger igen. Även Eva var där. Vi tog en tur till ICA Maxi och hadlade lite mat. Efter det åkte vi hem och gjorde Kycklingsallad till lunch.
Eva, Inger och jag gick till Apoteket för att hämta ut pappa och mammas apodoser. Sen blev det en tur in på Apoteket röda näsan, systemet alltså, där vi köpte två flaskor vin. Sist gick vi in på Ö o B och köpte lite småprylar.
Vid tretiden skjutsade vi Eva till pendeln och åkte hem till mig och ställde bilen. Vi gick tillbaka till mamma och pappa och fixade middag. Helstekt lax i ugnen. Gott.
Sen var det dags för mig att gå hem igen. När jag kom hem hade Stefan precis kommit hem från sin resa till Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback