Ansiktsbehandling och regn...

I dag har det regnat i stort sett hela dagen. Så trist. Fortfarande är det i alla fall ovanför nollan på termometern. Just nu +9.
På jobbet bjöds vi på tårta då en av killarna fyller år idag. Frukttårta. Gott!

Efter jobbet var jag hos Veronica på Salong Längtan igen. I kväll lyckades jag hålla mig vaken hela tiden, men det är svårt. Det är ju så otroligt härligt.
När jag kom hem värmde jag rester av pizzan vi åt i går. Det var bara en liten bit så jag åt sallad och en halv avokado till.
Egentligen borde jag stryka skjortor och blusar i kväll men jag vet inte om jag har lust.
Nu blir det Halv åtta hos mig och därefter Vem tror du att du är med Richard Wolff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback