Framtidsplanering och ommöblering

Idag hämtade Stefan mig på jobbet för vidare färd in mot stan. Vi skulle träffa en person som skulle hjälpa mig med min pensionsförsäkring. Jag blir som vanligt livrädd för att bli lurad och förlora mina surt förvärvade slantar. Vi får väl hoppas att jag någon gång har råd att gå i pension. På hemvägen stannade vi till på Stinsen fär att uträtta några ärenden. Sen åkte vi hem till mamma och hjälpte henne att få tillbaka möblerna till det renoverade sovrummet. Vi möblerade om så att hon slipper ligga precis under fänstret. Hemtjänsten kommer säkert klaga då dom måstet rulla ut pappas säng från väggen när dom kommer på nätterna, men då får dpm väl göra det. Nu blir det bättre för mamma med städningen ockå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback