Ledsen....

Det är verkligen inte kul att fylla 58 men se ut som 68!
När jag ser på bilder som Sandra tog på mig i går vill jag helst gråta!
Varför har jag så dåliga gener vad det gäller huden.
Om jag bara vågade skulle jag beställa tid för ansiktslyft. Det skulle behövas så lite för att släta ut en del rynker.
Jag kan stå framför spegeln ibland och och dra lite lätt uppåt/utåt i kindernas skinn och det ser så mycket bättre ut.
Jag vet ju att skönhet kommer inifrån eller det är i alla fall vad dom säger, men det hjälper inte när man ser ett russin i spegeln.
Jag blir ledsen och tappar självförtroendet när jag ser mig själv på bild..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen.. inte kul att du känner så..

För mig och för oss andra är du förstås FIN precis som du är.. MEN om du inte mår bra av det - så gört..



PUSS & KRAM!

Postat av: Eva

Du är så fin med dina rynkor. Det syns att du har varit glad och skrattat ofta, och när du är glad ser man bara dina vackra violblå ögon.

Kram

Eva

2011-05-31 @ 10:05:50
Postat av: Marianne

Jag vet att det inte spelar någon roll egentligen att man har en massa rynkor. Men om ni sett bilderna som Sandra tog i lördags så skulle ni nog också bli ledsna. Den bild jag lade ut i bloggen är retuscherad.

2011-06-01 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback