Hoppsan...

...hur gick det till egentligen?
När klockan var 10,10 i förmiddags hade vi:
Ätit frukost, bäddat, dammsugit hela huset, torkat golvet i köket, varit till brädgården och handlat på Maxi!

Vi tog vägen via Plantaget hem. Jag köpte lite blommor till uterummet och en stamros till mamma. 10 säckar jord och en säck kogödsel följde också med hem.
Kl. 11 åt vi rester av pizzan till lunch. Allt detta avklarat till 12,00.

Och det var så jäkla skönt. Jag hade ställt min mobil på larm kl. 06,30 och gick upp och fixade frukosten. Stefan kom upp vid 7. Sedan blev det en ganska lång frukost innan vi gav oss iväg.
Resten av dagen har gått till fix i trädgården och faktiskt en hel del slappande för min del.
Jag hämtade mamma efter lunch och hon stannade på middag och ända fram tills Kvällen är din var slut.
Nu har jag skjutsat hem henne och det är dags att hoppa in i duschen och sedan i säng.
Jag går nog upp lika tidigt i morgon med. Men då blir det en promenad istället för dammsugning.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback