Måndag igen...

Arbetsdag....rätt trist sådan....
När jag kom hem hade dagens regn upphört.
Jag dukade ute på altanen men medan jag väntade på Stefan blev jag attackerad, eller inte attackerad direkt, av en massa humlor.
En var ovanligt stor och satte sig på fönsterblecket bredvid mig. Den verkade rätt slö. Jag vet inte om det var något fel på den.  Hmmm..
Jag flyttade i alla fall in i uterummet igen.
Efter någon halvtimme kom Stefan med räksallad som han köpt väg hem från gymet.
Efter middagen fixade jag matlådor till morgondagen, innan Lotta på Liseberg började.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej här kan du hitta dina tofflor



http://scholl.timarco.se/list8d30f198-e1f8-4264-8e05-64642d74e2e7.aspx

2011-06-22 @ 18:08:27
Postat av: Marianne

Tack för länken, vem du nu är. Jag hade ju tur att hitta de sista paret i en skobutik. Men nu vet jag var jag kan hitta dom nästa gång

2011-06-22 @ 22:08:58
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kanske investera i ett extra par om de inte tillverkas mer?

2011-06-22 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback