Firade igen!

Igår hade vi besök av Anne-Mari, Eskil och Birgitta. Dom hade ingen möjlighet att komma då vi firade våra födelsedagar så vi bjöd dom på middag nu istället.

Vi grillade fläskfilé (som vanligt) och till det hade jag gjort en fransk potatissallad, tomat och parmesansalsa och smör med torkade tomater.

Innan middagen bjöd vi på Grillad guacamoletortilla med mozzarella som Stefan hade gjort efter ett recept som Sandra hittat på recept.nu och till det en drink. Orange Blossom gjord på gin och pressad apelsin. Jag fyllde på med lite sockerdricka också för att det skulle bli lite bubbel. Gott.
Efter middagen blev det kaffe med jordgubbstårta.

Timmarna rann iväg och strax före  midnatt gick våra gäster hem. Stefan och jag fyllde diskmaskinen med allt som fick plats, satte på den och gick till sängs.

Inte ett enda foto tog jag tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback