Min vän i natten....

...två nätter i rad har jag nu somnat på spikmattan.

Natten till igår låg jag på den för att jag hade lite ont i huvudet. Det tog inte lång stund så sov jag. Jag vaknade efter någon timme av att jag snarkade annars hade jag lätt kunnat sova på den hela natten.

Natten till idag sov jag på den för att jag blev väckt precis när jag slumrat in av att Stefan började snarka högt och ljudligt. Efter det hade jag svårt att somna igen. Men så fort jag tog fram mattan och lade mig tillrätta på den så somnade jag. Jag vaknade vid halv tre av att jag var kissnödig. Då hade jag sovit på spikmattan i nästan 3 timmar. Jag vet inte om det är bra att ligga så länge men jag somnade i alla fall.
Kanske var jag fakir i mitt förra liv.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med en sån bra vän i natten!



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback