Ledig fredag

Morgonen började med en blixtrande huvudvärk, vilket var mycket länge sedan det sist hände.
Stefan var uppe redan och hade börjat lasta in allt skräp efter garderobsrivningen för att köra det till sopstationen.
Jag tog en huvudvärkstablett och gick och lade mig igen. En timme senare vaknade jag utan huvudvärk. Skönt.
Jag gick upp och gjorde frukost och samtidigt kom Stefan tillbaka igen.
Ute började plötsligt snöa ymnigt. Det slutade efter någon timme som tur var.
Medan jag röjde undan lite fortsatte Stefan med garderobsbygget.
Vid lunchtid åkte vi till byggmarknaden och köpte renoveringsgipsskivor och två rullar tapet som vi ska ha bakom garderobsinredningen.
Efter en snabb lunch åkte jag och hämtade upp mamma och sedan vidare till Coop där vi handlade mat till middagen.
Kalvnoisetter med klyftpotatis och rödvinssås.
Men innan middagen hann vi med kaffe och en semla.
Jag försökte hjälpa mamma med ringsignalen på hennes mobil och efter det så lät telefonen av någon anledning inte alls. Varken vibration eller ljud. Det kom bara upp en bild med en lur och ett X i en röd ring. Hur vi än ställde in den så ringde den inte. Jag letade upp användarhandboken på Nokias hemsida, men det hjälpte inte ett dugg. Ingen symbolförklaring alls. I morgon får Thordan gå med henne till butiken och titta på en ny telefon. För den har krånglat så där till och från.
Mamma stannade kvar och tittade på första delen av Let's Dance innan hon åkte hem.
Nu ska vi titta vidare och jag hoppas att den som var sämst i kväll, Björn Ranelid, verkligen får åka hem.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt att huvudvärken gav med sig!



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback