Höstresa

...bokad!
I år blir det ju inte Cypern som vanligt. Dels bygger dom om hotellet och det kommer att vara lite stökigt där och dels är vi lite mätta på Cypern för tillfället.

Vårt vanliga ressällskap, familjen Åström, har ju bokat resa till Egtypten och dit vill inte jag resa. Inte för att det är oroligt där just nu, jag ville inte innan heller. Har hört så många som blir dåliga efter att ha varit där och med min problemmage vore det ingen hit direkt.

Nej i år blir det Rhodos för oss. Vi gillar ju Grekland och där har vi faktiskt aldrig varit. Hoppas att det blir bra.
Här ska vi bo.

Vi får hoppas att det lugnar ner sig i Egypten så att familjen kan få göra sin drömresa dit. Det är ju en stund till hösten.

Men innan dessa resor vill jag ha en lååååång varm och skön sommar här hemma först. Sommarens semester har vi inte planerat alls ännu. Jag skulle kunna tänka mig att vara hemma mesta tiden och bara göra kortare utflykter.

Vi funderar också på en resa till något hälsohem. Kanske en långhelg här. Det skulle vara skönt att få hjälp med att lära sig vad och hur jag ska äta för att mina oroliga tarmar ska må så bra som möjligt.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja.. vad ska man säga?!

Härligt för er!



Jag känner mig grymt avis och just nu känner jag mig så himla lessen för att det sket sig för oss. Gråter en skvätt och hoppas på mirakel!

Postat av: Marianne

Ja, fy vad trist det är med er resa. Önskar jag kunde ställa allt i ordning så att ni kan åka. Det ser ju inte så hoppfullt ut just nu i alla fall. Men det är ju långt kvar till oktober.

2011-02-05 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback