The studio....

För ett tag sedan blev vi rekommenderade till The Studio av en granne.
I dag var det dags för oss att bli stylade av proffs och sedan fotograferade.
Vi skulle ha tre olika uppsättningar kläder med oss.
Vi hade tid 11,30. När vi kom dit fick vi registrera oss och sedan blev vi sminkade och fick lite hjälp med håret.
Vår fotograf visade oss hur vi skulle posera och sedan varvade vi. Jag började och medan jag bytte om var det Stefans tur osv. Sist tog han några bilder på oss tillsammans.
Det var jättekul. Jag är inte helt nöjd med alla bilder. Några är rent förskräckliga. Nu när jag gjort det en gång skulle jag kunna tänka mig att göra om det och rätta till det som jag inte var nöjd med.
Jag skulle ha lett mera.
Jag skulle ha sett till att håret var ok.
Och jag skulle ha sett till att mina ögonbryn var i ordning efter klädbyten som drogs över huvudet :).
När vi var färdiga där gick vi och åt lunch.
Sedan åkte vi till Möbelhuset för att titta på en bokhylla jag sett på nätet. Den motsvarade inte mina förväntningar så vi åkte vidare till EM där vi hittade en annan bokhylla som vi kan tänka oss. Man kan bygga ihop den som man vill på nätet.
Det är vad jag roat mig med på eftermiddagen.
Det här är vad vi skulle behöva för att få plats med allt. Det blir svindyrt. Ca. 30.000.
På EM tog en del av mina julklappspengar och köpte en kandelaber. Jag har velat haft en sån länge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt!



Kanske ska jag ändra mig ändå rå... Mathilda ville oxå fotas...



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback