Dan före dan.....

Efter en natt med fruktansvärt dålig sömn är jag så trött. Vi skulle vara barnvakt ett par timmar medan Sandra och Nicklas handlade. Efter någon timma fick vi sms från Nicklas. Dom satt på Ds akut. Sandra hade magsmärtor som bara ökade. När klockan var nästan tolv tog jag bilen och åkte hem för att sova. Stefan som är ledig idag stannade kvar hos Max. Jag kom isäng strax efter tolv men hadr svårt att somna. Tankarna var så klart hos Sandra. När jag precis höll på att somna dånade det i hela huset. Den snö som fortfarande låg kvar på taket var nu på väg ner. Detta hände ytterligare fyra gånger under natten. Det är svårt att förstå hur det låter om man inte hört det själv. När man dessutom håller på att somna är det riktigt läskigt. Jag vet inte när Stefan kom hem men jag vaknade av att han snarkade. Jag fick putta på honom för få honom att sluta. Jag lyckades somna om. Jag vet inte hur många timmars sömn jag fick i natt. Tur att det är halvdag idag. Jag vet fortfarande inte hur det gick för Sandra. Stefan sover fortfarande. Jag ska göra mig klar och åka och jobba. Sista arbetsdagen för året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback