Minigolf och glass på Våfflan

eftermiddags åkte vi till Sigtuna där vi spelade minigolf med Sandra, Micke, Mathilda och Melker.
Det var väldigt länge sedan jag gjorde det senast och trodde att det skulle gå åt skogen, men jag slutade som trea.
Efter golfen promenerade vi bort till Våfflan där vi köpte glass.
Vi satte oss på de nya bänkarna ner mot hamnen. Solen sken och det var riktigt härligt.
Micke och Sandra hade koll på att det fanns en cache i närheten och vi drog oss mot den medan Stefan och barnen gick ut på bryggan och tittade på båtar.
Efter lite diskret sökande upptäckte jag den och Micke kunde rapportera fyndet. Kul.
Vi gick tillbaka mot bilarna. När vi passerade golfbanan blev det lite kändisspotting :)
På vägen hem åkte Stefan och jag en sväng runt Munkholmen. Jag har aldrig varit ända ute vid badet tidigare. Många fina villor finns det där.
Vi stannade till på Coop där jag hämtade ett paket med kläder som jag skickat efter. Att jag aldrig lär mig!!
Det mesta går tillbaka i morgon. Jag behåller två långa volangkjolar och byter ett par Capribyxor.
Min tur att slå.
Lite vila efter glassen
Kändisspotting: En fotbollsspelare som börjar på Bro och slutar på lin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback