Shopping....

I dag på eftermiddagen tog vi en tur till Stinsens Köpcentrum i Häggvik.
Jag behövde jeans. På två av dom par jag har nu har dragkedjan pajat och åker ner hela tiden.

Jag hittade ett par Lewis Slight Curve på MQ som satt bra. 899 kr. Pling! Jag köpte också en fin tunn blus för 399 kr.
Sedan hittade jag ett annat par Replay Radell, Bootcut på Sisters som också var jättefina och satt bra. Jag kunde väl inte köpa ett par till! Som dessutom kostade den hiskeliga summan av 1449 kr? Jo det kunde jag bestämde jag mig för. Jag brukar alltid vara jättesnål när jag handlar till mig själv. Nu hade jag hittat två par som satt bra över min platta bak och smala lår. Då slog jag till! Jag fick dessutom dom dyraste jeansen upplagda på en gång. Skönt.
På Sisters hittade jag också två t-shirts med lite längre ärm 2 för 299 kr.
På Body Shop köpte jag en borste att borsta kroppen med.
Oj, oj! Där gick det 3231 kr på bara mig! Men nu dröjer det ett tag innan jag behöver köpa något nytt.

På Clas Olson hittade jag en burköppnare som jag letat efter. Jag har googlat på den men bara kommit till Tradera där det fanns en orange till salu. Jag trodde inte att dom tillverkades längre. Men Clas Olsson hade den alltså. Köpte även en ny Röda Klara konservöppnare. Där hittade jag även ett förstoringsglas till mamma. Hon börjar se så dåligt när hon läser.

Stefan köpte ett par Lewis Jeans, ett par skor och ett bälte.


Mina jeans, t-shirts och koppsborsten. Replayjeansen är lite blingade på bakfickorna.


Blusen har ett smalt knytskärp i midjan.


Ny fräsch burköppnare och konservöppnare. Våra gamla har blivit missfärgade och tråkiga.


Förstoringsglas till mamma.

I kväll har vi tittat på Mästarnas Mästare och jag har strukit en massa skjortor och blusar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback