Det går framåt...

Illamåendet är nästan borta. Blir bara lite illamående då jag börjar bli hungrig. Men magen vill inte var med ännu.
I dag har jag ätit en första försiktig frukost med havregrynsgröt i alla fall.
Annars har det mest varit ProViva och te.
Vi skulle ha uppvaktat grannen E i kväll men det får vi ställa in tyvärr. Tråkigt.
Jag måste få till magen ordentilgt så att jag kan känna mig säker 10 min från toan.
Jag har ju krångel med magen annars också så en magsjuka tar väl lite mer på mina tarmar kanske.
Från det att jag började bli dålig har jag sovit jättemycket. Jag kan inte fatta hur man kan vara trött efter att först ha sovit från 21 till 8,30, sedan sovit ett par timmar på dagen. Redan vid niotiden på kvällen började jag gäspa. Lyckades dock hålla mig vaken och se Pluras kök. Sedan somnade jag snabbt och sov till åtta i morse.
Nu vill jag må bra igen! Jag tycker inte om att vara sjuk och är det nästan aldrig heller, peppar, peppar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback