Min dag

Nu härmar jag Sandra här...

-Vaknade 9,20 efter en natt med hostattack.
-Åt Yoghurt, K-flakes med röda bär, macka och te till frukost.
-Läste DN
-Löste melodikrysset, och fixade hela.
-Kraxade lite med mamma i telefon.
-Datade lite.
-Hängde tvätt
-Plockade en massa
(Kom att tänka på något jag läst om en kvinna som plockar och plockar
och hittar nya saker att göra under tiden hon plockade....minns inte hur den var).
-Stefan kom hem från Falun/Borlänge
-Drack kaffe med vaniljmunk, utan vanilj (pressade ut vaniljen i slasken)
-Åkte till Centrum
-Fixade nytt klockarmband och fick även nytt batteri då urmakaren hörde fel.
-Slapp betala för batteriet. Snällt då mitt förmodligen hade behövt bytas inom kort ändå.
-Var på systemet och köpte Glögg. Samt fyllde på vinförrådet.
-Handlade på Maxi
-Köpte ute-julgran, fågelmat och tulpaner på Plantaget
-Åt sen lunch med ägg och sill på macka.
-Strök köksgardinerna som jag gjorde julfina igår
-Gjorde lysande gul fiskgryta till middag
-Satte upp stjärnor och adventsljusstakar
-Tittade på Så mycket bättre och Robins på TV

Nu är det nog dags att hoppa i säng. Kanske blir det bäddsoffan med tanke på hostattackerna, vi får se.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att läsa om din dag!

Hoppas natten blir bättre!



Kram!

Postat av: Marianne

Ja, det blev den. Jag sov i min säng och jag hostade inte. Snarkade lite bara enligt pappa.

2010-11-28 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback