Första riktiga sommardagen

I dag har det varit otroligt varmt och skönt.
Första delen av dagen ägnades åt trädgårdsarbete och rabattrensning.
Fy tusan vad jag hatar kirskål.

Före





Efter


Jag fixade även till en del av dom växter vi köpte igår.



På eftermiddagen åkte vi till Vikbanan i U-V för att titta på Nicklas som körde A-final i Stockholmscrossen.

Det gick bra för honom tycker jag. Han kom i mål hel och fin. Inte bland dom första dock. Men vad gör det. Jag är nöjd med att han inte gjorde sig illa.


Under röda pilen står han.
Ju närmare start det blev och ju mer dom gasade desto mer reste sig håret på mina armar. Lite mammarädd var jag alltså.


Han kör så det ryker....







Efter crossen åkte vi hem och lagade middag. Goda köttfärsbiffar som också ingår i kosthållningen.

Stefan klippte gräset för första gången denna sommar.

I morgon blir det fortsatt trädgårdsarbete och städning av uterummet. Hoppas att det vackra vädret fortsätter då med.





Kommentarer
Postat av: Darkangel och Mumma

Fint du har gjort!

Regnar här idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback