Tårta och stenläggning

I dag har vi varit hos familjen Åström och hjälpt till med stenläggning av en av deras uteplatser. Sandra, jag och Mathilda åkte iväg och kompletterade lite till stenläggningen. Stefan, Micke och Melker stannade hemma och grävde.
Eftr det åkte Sandra, jag och barnen till Eurostop och handlade.
Där bakades en lååååång tårta för att hedre kronsprinsessans och Daniels bröllop. 9 m tror jag att den skulle bli. Tyvärr hann vi inte stanna och smaka på den.








Mickes chef hjälper till att lägga på marsipan på tårtan.











En sten som låg under trallen som låg där innan. En kanonkula.



Även Sandras och Mickes vänner Marianne, Sebastian och Tiger var med och hjälpte till.
Lagom till att vi skulle äta kom även Nicklas och Max.
Det blev en god och trevlig middag.

Plötsligen bestämde sig alla "gubbar" för att försöka få ut det enorma vapenskåp som stått i Sandra och Mickes klädkammare. Kvarlämnat av den förre ägaren. Låst och otympligt. Nu blev det utburet och bortkört.

På eftermiddagen smet jag hem för att fixa lite inför morgondagen och för att se på det kungliga bröllopet.
Ett vackert par som verkligen strålade av lycka.
Hoppas att dom lyckas lura världspressen och kan fira sin smekmånad ifred.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för all hjälp i helgen!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback