Vår frukost...

Flera har sagt att länken till Radio Sthlm inte funkade så att dom kunde lyssna.

Så här sa dom:

M = Mia Bryngelsson
H = Henrik Olsson

 

M – Jag skulle vilja bo hemma hos Marianne och Stefan i Märsta, kan jag säga. Tror jag ska flytta in hos dom.

H – Slurp vad gott det såg ut.

M – Ja, vilken frulle va! Det är skivad banan, en avocado, det ser ut som melon och så körsbärstomater. Och är det en fralla där också? Och så ser det ut som färska bär i ett glas och så ett kokt ägg.

H - Oooj, oooj, oooj

M – Ja där skulle jag kunna sitta och mumsa. Vi får åka hem till dom någon morgon och sända. Vi brukar ju sända från olika håll. Vi kanske skulle sända från Marianne & Stefan någon gång.

H- Vi har ju inte testat att sända hemifrån folk någon gång, utan mer offentliga platser men visst vi kan ju komma och sända från dig och dig och dig.

M – Ja, det vore väl kul. Jättefin bild också!


Det vi hade på tallriken var: Banan, avocado, apelsin (inte fralla som Mia trodde), papaya (inte melon), körsbärstomater.
Blåbär i glaset och ägg. Till det några gröt eller yoghurt, några skivor ost, te och kaffe.

Så ser vår frukost oftast ut. På helgen kan vi lägga till några bitar inlagd sill.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback