Hipp, hipp...

...Hurraaaaa!

I dag fyller en liten, liten herre 1 år!
Det är inte klokt vad tiden går.
Jag kommer aldrig att glömma den dagen Nicklas ringde mig och meddelade att vi nog skulle bli farföräldrar alldeles alldeles för tidigt.
Och när han senare samma dag ringde och meddelade att nu var det klart. Lille, lille Max hade sett dagens ljus. Endast 38 cm lång och lite drygt 1200 g tung. Hans lille tvillingbror klarade inte graviditeten, men det visste vi redan.
Och jag glömmer aldrig när vi kom upp och hälsade på dem på Danderyd och jag fick se honom för första gången trots att jag var inställd på att vi inte skulle få det.
Han var så liten, så liten.

Nu fyller han alltså 1 år och snart bär det av på kalas. Hoppas att han orkar vara vaken när vi kommer. Han har ju blivit firad i omgångar under hela dagen.


Farfar har hissat flaggan för Max idag.


En liten kille i sin kuvös. Så här såg han ut första gången jag träffade honom.



Nu börjar han bli en stor kille, även om han inte riktigt kommit ikapp andra 1-åringar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback