Så gör jag det igen....

...skriver om kören alltså. Nu var jag allt lite fyndig.

Även igår hade vi körträning i Missionskyrkan i Uppsala. I går hade Caroline & Heinz med sig skivan också så att dom som ville kunde köpa den. Och oj vad det köptes skivor. Jag hade ju redan köpt min via CDON.com, men den snodde ju Stefan till sin bil så jag köpte två ex till. Stefan köpte också 1 ex till sin chef. Många hade 4, 5 och till och med 6 skivor. Och Caroline satt glatt och signerade alla. Vi satt ju som vanligt längst fram och hörde vad folk sa till henne. Den absolut vanligaste kommentaren hon fick var nog, oj nu får du nog skrivkramp eller har du skrivkramp nu. Men Caroline svarade snällt och leende varje gång att det inte var någon fara. Det måste ha varit flera hundra signeringar.
Lite synd är det att vi måste vara i Missionskyrkan för där får vi inte dra över tiden någonting och det skulle vi nog behöva. Det är många låtar och många stämmor som ska läras in till den 10 maj och det försvinner ju två torsdagar. Vi får nog försöka komma in till Stockholm och vara med där någon måndag. 


Framför den här Kristusbilden står vi alltså och plutar med munnen och sjunger: I'm too sexy for my love, too sexy for my love.....



Utanför fönstret står en enorm klockstapel.



Här sitter vår fröken och singerar sin skiva.


Glatt skriver hon sin signatur och svarar på alla frågor...om och om igen.

Nu ska jag göra mig iordning och åka och gratulera min goa svärdotter på hennes 30-årsdag.
Egentligen fyller hon inte förrän i morgon men vi i familj och släkt firar henne idag. I morgon blir det alla kompisarna som firar henne. Dom har ju så otroligt många kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback