Fredagen den 13:e

Tänkte först att den gick ju bra. Men så kom jag  på att den började ju faktiskt lite kaosaktigt. Jag råkade springa rakt in i en stor syltkruka som vi har i köket. Jag slog i smalbenets framsida så det stod härliga till. J----r vad ont det gjorde. Jag säckade ihop över bänken och väntade på att smärtan skulle klinga av. Efter en liten stund kände jag mig helt vimmelkantig och var tvungen att sätta mig ner. Jag blev kallsvettig och illamående. Jag brukar verkligen vara smärttålig men nu var jag svimfärdig.
Det tog en stund att återhämta mig.
Hur kan det göra så himla ont att slå i smalbenet så. Det gick hål i skinnet men blödde inget, trots det fick jag sätta ett stort plåster över för att det gjorde så ont när byxorna kom emot.

Klumpigt av mig att inte se mig för. Och tur att jag inte tappade balansen och rasade över krukan. Då hade jag kunnat bryta armar och ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback