Kaffe, dubbelslag och spikmatta....

Kan det vara så att det är kaffet som sätter fart på hjärtat eller är det tarmarna?
Jag hade inte känt något sedan jag låg på spikmattan igår.
Så blev det fikarast på jobbet och nu känner jag av det igen.
Jag får hålla upp med kaffe ett tag och se om det blir bättre. Det var ju bättre under resan då drack jag mindre kaffe en normalt.
Apropå spikmattan...
Att ligga på rygg går jättebra. Det sticker meddetsamma man lägger sig men går fort över. I går låg jag på mage......
Det var inte skönt! I alla fall inte utan tröja på övre delen. Man är nog lite för känslig på brösten. Det kändes som om det skulle gå hål. Tänk om man hade haft silikon och det gick hål.....
Man ska kunna ligga med ansiktet på mattan också. Bra mot tandgnisslande så det skulle passa mig. Men hur ont gör det? Och hur ser man ut efteråt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback