Värmen....

.....håller i sig. I morgon ska det visst bli ännu varmare än idag. Och i dag har det varit näst intill olidligt varmt på jobbet.
Men redan på lördag ska det bli kallare. Ganska skönt tycker jag.
Chefen bjöd på glass och jordgubbar (efter en liten, liten pik från undertecknad)

I dag efter jobbet åkte jag hem och gick på löpbandet i 45 min. Svettigt! Sen slängde jag av mig kläderna och drog på baddräkten och plums i poolen. Ljuvligt skönt. Ytvattnet var otroligt varmt. Längre ner var det lite kallare "bara" 25 grader.
Jag flöt runt en stund på "fåtöljen" innan jag gick upp och fixade en räksallad. Stefan var kvar på jobbet och grillade en stund så jag satt och läste min bok - Vita- av Melania G. Mazzucco. Den beskrivs som en Italiensk Ängeln på sjunde trappsteget.


Ljuvligt skönt!


Efter att ha läst halva boken så kan jag absolut rekommendera den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback