Semestern fortsätter

Även om jag faktiskt har jobbat 2 timmar idag.
Det är ju första året som jag har tagit 4 hela veckor i ett sträck. Är man då den ende som kan betala fakturor så blir det lite för lång tid att vara borta. En del företag har ju bara 14 dgr som betalningsvillkor och dom bryr sig inte ett dugg om att vi bara har en som kan det här med betalningar. Men det var helt ok. Vädret har varit lite fram och tillbaka sol blandat med moln och då och då ganska mulet. Men inget regn i alla fall. Jag tycker att vi har haft okej väder hitills, men jag har inte suttit och solat mig direkt.
I måndags var jag och fixade två tavlor åt Mamma och Pappa. Två av mina egna fotografier som vi satte i ramar från IKEA (Ribba).
Det blev riktigt fint.



Dom två bilder Mamma valde till sina tavlor.
Sedan bytte jag bilden på Max i deras barnbarnsbarn-tavla.
Då såg man verkligen hur mycket han vuxit.

Bilden jag bytte ut (från januari 09)


Bilden jag satte dit (från i fredags 17/7-09)

I går strök jag trallen en andra gång med träolja. Stefan målar vidare på gavelspetsen.
I dag har jag varit och handlat mat med mina två Sandror, Mathilda och lille Max.
Barnen har varit här och badat och vi har haft det ganska skönt. Undrar om jag verkligen vill börja jobba igen.

I kväll städade jag huset och till middag blev det hemgjord pizza.
Nu är jag trött och ska nog hoppa i säng. men först en dusch.
Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback