Lördag och dag 6

I morse hade vi väckning kl. 7,30. Kl 8 tog vi en promenad på en dryg timme.  När vi kom hem slängde (väldigt långsamt för min del) vi oss i poolen. Skönt när det var gjort. Både promenad och dopp.
Efter frukost ringde jag syster Inger och vi babblade ett bra tag. Därefter tog jag tag i en av dom punkter som vi satt upp på vår "Att göra lista". Jag oljade in trallen. Många plankor är det.
När jag var klar blev det ett nytt dopp i poolen. Nu var det lite varmare än i morse. Låg och flöt en stund i den uppblåsbara fåtöljen.
Stefan har målat brädorna under köksfönstret och under sovrumsfönstret.
I kväll tittade vi på Sommarkväll.


Nyoljat.

På TV säger dom att det ska bli regn i morgon....
Det kan väl inte stämma! Har dom missat att jag har semester?

Nu är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Christina

skrattar Ja de har säkert missat att du har semester, sådet är bäst du slår en singnal till de där uppe och talar om det. Ha det gott och en bra semester.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback