Matplanering

Nu har jag gjort mina första matlistor och inköpslistor för de två kommande veckorna.
Det var inte lätt. Jag har säker 20 olika kokböcker och en massa mattidningar och ändå är det så himla svårt att få ihop en matlista.
Men, men nu är den gjord. I morgon ska varorna inhandlas och sedan ska vi försöka följa min lista. Vi får väl se hur det går.

I går när vi var hos Sandra och Micke och åt middag så hade jag önskat att jag hade en vidoekamera när Melker kom in i rummet iklädd en svart häx-hatt. Han frågade mig vad jag ville ha. En bil svarade jag och då vände han sig om knäppte med fingrarna, tog av sig hatten och tog fram ett hula-hula halsband (sånt man brukar få på Hawaii). Han såg så kul ut när han stod där med hatten på och knäppte med fingrarna.

Nu ska jag hoppa i säng och i morgon blir det Disney on Ice på Globen tillsammans med Skruttarna Åström och deras mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback