2009

Inför det nya året har jag inte avgivit några LÖFTEN men Målsättningar (borde nog bli politiker)

Detta gäller för mig och Stefan, (ja han har varit med och bestämt han också):

Köpstopp HELA januari (sedan får vi se)
Hädanefter ska jag tänka efter 10 ggr innan jag köper något jag egentligen inte behöver. Det finns redan alldeles för mycket prylar som bara står i skåpen. För att inte tala om kläder som aldrig använts. Vissa har till och med prislappen hänger kvar.

Promenad MINST tre gånger varje vecka
Ute eller på löpband. Jag ska också ta upp gympan, men inte på gym. Tidigare körde jag ofta hemma framför videon. Det ska jag börja med igen.

Matsedlar
Det är så jobbigt att varje dag hitta på något att äta. Ofta blir det något som man bara slänger ihop för att man är hungrig.
Matsedlar för 14 dagar i taget, lunch och middag med början vecka 2!

Viktväkteri
Stefan ska ner i vikt och bort med den farliga magen. Jag ska hålla min vikt.

Jag är ganska envis när jag sätter den sidan till så det ska nog gå bra! Stefan påstår att han har karaktär (hmmm) upp till bevis säger jag bara!

Nu ska jag slänga ut vår barrande gran! Stefan är på Spinning (bra början)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback