Tre i veckan v. 6

Du har talang?

Frågor  

1.   Vad är din största talang?
2.  Har du några andra talanger du är stolt över?
3.  Finns det någon talang du önskar att du hade?


Mina svar


1.   Jag är bra på att laga god mat. När barnen var små var jag bra på att sy och sydde väldigt mycket till dem.
2.   Jag är bra på att leka med mina barnbarn. Och jag är stolt över att dom vill leka med mig.
3.   Jag skulle önska att jag kunde spela ett instrument och sjunga till det. Tänk att bara kunna slänga fram en gitarr och sitta och sjunga och jamma med likasinnade. När jag var lite yngre önskade jag att jag kunde dansa, typ showdans eller jazzdans.

Fler Tre i veckan kan du läsa här


Kommentarer
Postat av: Annette

Ja jösses, jag håller med om dina svar också, jag tror listan inte räcker till för att få allt sagt.

Må så gott och ha en bra vecka.

Postat av: Anki

Att sy är jag usel på och har alltid varit. Däremot om jag ska lyssna på vad andra säger så har jag kanske talang för att laga mat också ... det tänkte jag aldrig på.



Ja, visst vore det roligt att kunna spela gitarr, sjunga och jamma litet med andra. När jag var ung så ville jag även kunna spela munspel. Att vara riktigt duktig på att dansa vore heller inte fel.



Ha det så gott. Kram

2009-02-05 @ 22:33:06
URL: http://www.ankisblogg.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback