Kul- & mindre kul

I dag fick vi lunch på jobbet.
I går kväll hade vårt företag en träff för olika verkstäder i kommunen. Deltagarna bjöds på buffé. Men som alltid så blev det en hel del över. Tur för oss för det fanns jättemycket mat kvar. När jag satt och åt kändes det som om jag hade matrester på en tand så jag försökte peta bort det med ett finger. Då fastnar nageln i tanden och det känns som om den glider ner lite. Jag blev alldeles kall och sprang in på mitt rum för att kolla i spegeln. Det syntes inte så mycket men jag kände att emaljen hade spruckit precis uppe vid tandköttskanten. Inte så konstigt. Det var nog mer en tidsfråga för det är en sån tand som lagades på 60-talet då man borrade ur så mycket som möjligt när man lagade hål. Alltså lämnades bara ett tunt skal kvar. Jag har aldrig haft några stora hål i mina tänder ändå har jag jättestora lagningar. Emaljen sitter fortfarande kvar på tanden men jag vågar inte tugga på den sidan. I morgon blir det ett samtal till tandläkaren och jag kommer att bli många tusenlappar fattigare. Men i morgon får dom inte göra något med tanden för då ska jag på kören och vill inte riskera att jag har ont.
Så till det som är kul! Sandra kom med min skiva som hon beställt till mig:


Jag har inte hunnit lyssna på den ännu. Men några låtar har jag ju hört på radion och dom gillar jag.
Och jag som tyckte att hon var så himla dålig då jag hörde henne sjunga på Grammisgalan samma år som hon var med i idol. Men man är ju nte sämre än att man kan ändra sig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och jag tyckte att det var jättekul att få beställa den skivan till min mamma.. Kändes lite annorlunda :)



Jag tyckte inte heller om henne först, vi såg ju henne live på Grammis och det var uselt. I somras såg vi henne live på Storsjöyran och då ändrade jag mig totalt.. Så du kan hajja att jag kommer spela av den :)



Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback