Just nu...

..tycker jag att det känns tungt och trist. Den här vintern har inte varit den roligaste vädermässigt och nu känns det som om det står stilla. Det händer liksom ingenting. På radion sa dom idag att att det blir vår hos oss om en dryg månad och det känns så långt borta.
Det står still på alla möjliga plan. Jobbet känns inte så kul. Jag sitter ju rätt mycket ensam och jobbar och det är inte alltid så kul.
Men mest är det nog vädret och den utdragna vintern som känns jobbig.
Tur att jag har kören på torsdagar.

Och på lördag ska jag äntligen klippa mig. Inte en dag för tidigt. Jag som alltid varit blond kanske skulle färga det mörkt. Eller då kanske jag skulle bli ännu blekare. Men några slingor kanske..hmmm

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

Jag tror att du skulle passa jättebra i mörkt hår. Tycker du ska prova, det går ju och färga tillbaka bort om det inte skulle kännas bra =) //Kram på sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback