Skön slappardag...

Jag sov till 9,30 i morse.....
De senaste nätterna har jag haft svårt att sova. Jag slumrar till men vaknar flera gånger. Fast jag är så himla trött. Övertrött. Kan ju var därför.
Vi kom inte i säng förrän långt efter midnatt. Vi satt och kollade på Da Vincikoden på TV. Den var OK. Har ju läst boken tidigare.

I dag blev det skogspromenad. Samma runda som i förrgår men nu med nysnö i spåren. Jobbigt värre men otroligt vackert. Jag är sommarmänniska men när det är så här mycket snö och lagom kallt då njuter även jag.
Vi mötte min gamla slöjdlärare i spåret. Strongt av henne hon måste ju var runt åttio eller nåt sådant. Och det var tungt att gå där.

Väl hemma igen skottade Stefan bort den vall som plogbilen lämnat kvällen innan. Nu var inte snön lika lätt som häromkvällen.

Stefans arbetskamrater A & K med Engla 7 år, kom och hämtade kökssoffan och chiffonjén som stått i vårt garage sedan vi tömde svärmors lägenhet. Innan dom lastade in grejjorna i släpet tog vi en fika.
Nu äntligen får min bil plats i garaget igen.

Nu har vi just ätit middag. Ingen julmat, inga rester.....spagetti med köttfärssås! Så gott.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback