Julmat i repris..

I dag har vi tagit en lång och härlig skogspromenad. Det blåste kraftigt idag men i skogen var det riktigt skönt. Lite tungt i kramsnön, men skönt och behövligt.

Till middag åt vi rester av julmat. Jag gjorde en ny Janssons Frestelse då jag inte var riktigt nöjd med den från i går. I dag blev den bättre. 
Vi har tittat på filmen Changeling av Clint Eastwood och med Angelina Jolie i huvudrollen. En riktigt bra film.

I kväll blir det På spåret och Stenhuggaren.


Litet julbord i repris.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi tyckte Jansson'en var jättegod! Vi har ätit av den till middag i dag...



Puss!

Postat av: Christina

Jag önskar dig god fortsättning på helgen. Jag åt lite julmat på julafton men sen får det var nog, jag tappar matlusten av den. Ha det gott de sista dagarna detta år, kram

2009-12-26 @ 15:37:15
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback