Vilken härlig....

...kväll det var igår. Det var så ljuvligt varmt långt in på kvällen.

När vi Stefan kommit hem och vi ätit middag satte vi igång och städade. Det är så skönt när man kan hjälpas åt. Det går så mycket fortare då. Vi var klara strax efter nio. Då var det kolsvart ute, men sååå varmt.

Vi tände alla ljuslyktor vi har och tillsammans med vår stjärnhimmel blev det mysigt att sitta där. Vi unnade oss lite gott att dricka och hade ipoden med Cecilia Frodes sommarprogram på lite svagt i bakgrunden. Sedan satt vi där och njöt och småpratade.

Fler såna kvällar önskar jag mig. Det var som när man sitter ute på balkongen en kväll på Cypern (nu var jag där igen, jag älskar visst den ön).

Nu ser jag fram emot en lugn och skön helg då vi inte har någonting inplanerat. Så skönt.

Stefan och jag ska nog äta några kräftor helt ensamma i morgon kväll. Hoppas att det är en lika varm kväll som det var igår då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback