Vilken dag det blev...

I går var ingen bra dag.
Det hände för mycket tråkigt.
Mitt älskade lille barnbarn Max fick åka till sjukhuset pga krupp, i och för sig är det inget farligt men ganska otäckt, och han är ju så liten Skrutten. Vi fick veta att Peters lille Victor somnade in och även om vi inte träffat eller kände Victor så blir man väldigt berörd.
Och på kvällen kraschade Nicklas på sin cross. En bruten handled (högerhanden) var tack och lov den värsta skadan. Jag är så glad att det inte blev något värre. Handleden är illa nog med tanke på hans arbete.
Det blev en orolig kväll och natt efter att Sandra Å ringt och berättat att dom var på väg in till Danderyd dit Nicklas körts med ambulans. Huvva, innan vi fått veta hur det var med honom. Man blir inte mindre orolig för att barnen är vuxna och har egna familjer. Han är mitt barn och jag vill inte att det ska hända honom något. Nu har jag pratat med honom själv och hört att det är efter omständigheterna bra. Mammahjärtat känns lite lugnare.

För övrigt var jag och Sandra hos Carina och fixade håret tidigare på kvällen. Skönt att få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Marianne! Tusen tack för din fina kommentar.. det värmde! Otäckt det med Nicke, men tur i oturen att det inte var något värre! Nu får iallafall Sandra och Max sällskap ett tag framöver =)

Du får ha det så bra!



Mvh

Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback