Konstigheter


På P4 radio Stockholm är det just nu ett program som heter försvaret...Lyssnarna ställer frågor som programledarna tar reda på svaren på.


Nyss fick dom ett mail med en fråga:

 När en tjej tar av sig en tröja så tar dom tag i tröjans nederkant och drar den över huvudet. Tröjan är då ut och in.

En kille tar tag i den bakre delen av halsringningen och drar tröjan över huvudet.

Tröjan är då rättvänd.

Varför är det så.....


Det ska bli kul att höra svaret.


Och ja..jag tar tag i tröjans nederdel och vränger den över huvudet...

Uppdatering:
Följande förslag ringdes in till herrar radiopratare.

Kvinnorna har en frisyr dom är rädda om.
Kvinnor har bröst som tröjan kan haka upp sig på
Kvinnor har smink som kan smutsa ner tröjan
Kvinnor har mer böjda armbågar (??)
Kvinnor har ofta en annan tröja under och som skulle följa med om man drog av sig tröjan som män gör.

Ja jisses..inte sjutton vet jag varför jag drar av mig tröjan just så men det beror nog inte på ovanstående orsaker.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag tar också tag i nederkanten och vänder den, speciellt efter svettig träning.

2008-09-18 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback