Paket....

..fick jag i brevlådan idag. Det kom från Me & My och innehåller pytte, pyttesmå kläder som lille Max ska få av Farmor och Farfar.
Så små och så söta till en liten, liten söt kille. Jag lovar det kommer att bli mer sånt. Men jag vill också ta med mig Mathilda ut i affärer och köpa kläder till henne. Såna som Mamma och Pappa kanske inte vill lägga pengar på...hihi.


Har ni sett så litet. Det är en helt vanlig blyertspenna som ligger bredvid. Strl. 38


Och en lite pyjamas också. Den är faktiskt i strl. 44.
Sedan köpte jag ett par mörkblå hängselbyxor med en liten blå/vit randig body. Även det i strl. 38.
Och jag tror faktiskt att lille Mini-Max skulle drunkna i kläderna om man satte på honom dom.

Snart ska Sandra, Mathilda och jag åka och fika med Sandra o Nicklas på Danderyd. Stefan har tagit med sig Melker till Teknik & Hobbymässan. Hoppas att dom får kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback