1 vecka...

...har nu lille Max hunnit bli. Den lille kämpen slipper nu andningshjälp och har fått gosa med både Mamma och Pappa.
I går fick den lilla familjen flytta från KS till Danderyd. Det blev en liten besvikelse då de inte alls fick det fina familjerum de hoppats på. Men kanske får dom flytta in i ett sånt om någon vecka. Mamma och Pappa har också hunnit med att sova hemma en natt utan guldklimpen. Ronja var nog nöjd även om hon enligt Nicklas inte visade dem någon större uppmärksamhet meddetsamma dom kom hem.
Eventuellt åker jag, Sandra och Mathilda och fikar med dom i dag på eftermiddagen. Men lille skrutten får vi inte se ännu på ett tag.

I går var det kör igen. Det är så sjukt roligt. Det är nog det roligaste jag varit med om. Jag är livrädd att Caroline och Heinz av någon anledning ska bestämma sig för att lägga av. Inte för att jag tror det. Dom verkar ha nästan lika kul som vi. Den 7 december ska vi sjunga på T-centralen. Det ska bli kul.

Och regnet det bara öser ner.......
Nån snö tror jag inte på.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej

Har sett att familjen har bloggen igång på Danderyd

också. Bra att de tckar att det verkar ok nu efter inköp av lakan, fast hemtrivsel är det ju långt ifrån.

2008-10-31 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback