På besök hos....

...lille Max och hans föräldrar.

Lille Max hand i Farmors hand.
Lille, lille skruttisen. Han är SÅ söt. I dag vägde han 1408g. Han är Så liten att man knappt fattar det.
I dag fick han också träffa Farfaster Eva och Gammelfarmor Britt (Pappas mormor och Farmors Mamma alltså).

Min mamma som opererat bort gallan på Danderyd och nu blivit utskriven fick alltså träffa sitt 8:e barnbarns barn idag.
Vi träffades hos lilla familjen vid halv fyra i eftermiddags. Efter fikat fick Stefan och jag träffa lille Max en stund. Man blir så lycklig av att se honom och man kan inte annat än förundras över det lilla livet som är så välutvecklad trots allt. Dom små, små fingrarna som redan har färdiga naglar. Åh vad jag längtar till den dagen jag kan få hålla i honom. Lilla älskade barnbarn. 
Tre stycken barnbarn har vi begåvats med:
Skruttan - Mathilda
Skrutten - Melker 
och Skruttisen - Max.
Vilken lycka!  


I morgon ska vi på Etiopisk middag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också fått en liten mini. Frida föddes 11 veckor för tidigt, 1196g och 36cm.

I lördags fyllde hon sexton år och är nu stora damen.

(Jag har kvar alla pyttekläder vi köpte, 40 centilong var alldeles för stort)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback