Snodda frågor igen!

Utmaning som jag tog ifrån Sandra

DIG:
1. Hur lång är du? 162,5 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lite mindre rynkig kanske
3. Vad pluggar du? Inget
4. Har du långt hår? Nix
5. Vilken hårfärg har du? Mörkblond tror jag det kallas
6. Sminkar du dig? Ja, jag målar på två ögon varje dag
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
8. Har du kysst någon idag? Ja

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja! Dom har varit gifta i 60 år.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Dom är bra båda två. Pappa kan ju tyvärr inte göra så mycket efter sin stroke. Visst kan Mamma vara lite tjatig ibland, men båda två är genuint snälla.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Ha det bra, hälsa Pappa, antagligen.
5. Hur många ställen har du bott på? 5
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Ingen speciell. Irriterad kan man väl bli någon gång på alla. Men vi är en väldigt tight familj.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är väldigt snälla.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag och mina systrar ordnade Mamma & Pappas bröllpsdagsfirande 17 maj.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Kompisar, kompisar...men i måndags träffade jag mina "snack"junte vänner.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, det måste vara hundra år sedan. Fast mina systrar är mina kompisar och hos min lillasyster sov jag i höstas.
3. Har du kysst nån kompis? Nej, varför skulle jag göra det.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Min man
6. Vem känner dig bäst? Min man förhoppningsvis
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej han/hon tycker förmodligen om den.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Som barn hade jag aldrig vågat det. Nu har jag inget behov av det.
2. Klä dig annorlunda? Nja,nej, fast jag skulle vilja våga.
3. Vara dig själv? Oftast. Men ibland känner jag att jag spelar någon annan.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja. Men det blir värre med åren när tyngdlagen gör sitt till.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Fiser inte speciellt ofta men behöver jag så gör jag det.
6. Pierca dig? På sätt och vis har jag väl gjort det. Jag har hål i öronen. Övriga kroppsdelar låter jag vara hela.
7. Ha sex på offentlig plats? Nej
8. Vara omogen? Självklart
9. Äta småkryp? Våga ja, men jag vill inte. Har i och för sig ätit rostade gräshoppor, men det kanske inte räknas som småkryp. Hur som helst smakade det ingenting.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Förra veckan tror jag
2. När var du på semester senast? I september, på Kreta
3. Vilken färg är det på din tandborste? Röd & vit
4. Är ditt hår tråkigt? Ja, ganska.
5. Vem såg dig naken senast? Min man
6. Hur ofta duschar du? I stort sett varje dag
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Senast tio om jag ska orka gå i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback