Jobbet

Nu är vi i full gång med förändringar på jobbet. Vi har fått två nya ägare. Allt ska läggas om på ett nytt bolag samtidigt som ytterligare ett nytt bolag som bara ska förvalta fastigheten startats. Det har varit många frågor och stor förvirring och kommer väl att vara så ett tag framöver. Men långsamt rätas frågetecken efter frågetecken ut.

Hoppas nu bara att det blir bra. Att våra nya chefer lyckas vända resultatet och peppa oss anställda. Vi har fått lite sånt de senaste åren.

Nu har jag tre olika företag att sköta administrationen åt. Men det ska nog funka.

Just nu känner jag mig nästan alltid trött. Dels beror det väl på att jag kliver upp kl. 05,00 för att komma ut på morgonpromenaden. Jag trodde ju förståss att jag skulle bli piggare av motionen men så har det inte blivit. I dag läste jag att man kan bli trött av blodtrycksmedicinen. Kan det bero på det tro? Trist i så fall. Den måste jag ju äta. Tyvärr för den med sig en del annat som inte är så roligt heller. Men den sänker mitt blodtryck och ökar mina chanser att slippa stroke och andra hjärt-kärlsjukdomar. Man får väl ta det negativa med det positiva.

                  


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du jag tror tyvärr man blir lite tröttare med åren

trots att det sägs att man skall behöva mindre sömn. Och motionerar man mkt så behöver man sova mer för att kroppen skall återhämta sig så unna dig någon sovmorgon. Nu är det dags för min morgonpromenad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback