I bland...

...blir man verkligen förvånad! Eller blir jag det?

I går kom en massa högdjur till Sverige för att delta i en Irakkonferans i en kommun nära mig.
Vad hade Aftonbladet på sin löpsedel??

Kristin Kaspersen och Hans Fahlén skiljer sig! 

Bara den texten med stora svarta bokstäver över hela löpsedeln.

Undrar vad dom tänker, K & H alltså. Måste kännas konstigt att se. Men dom har nog humor och skrattar åt det.

Men hur i hela friden tänker Aftonbladet! När dom ser det som den största nyheten i dagens läge. Mycket märkligt tycker jag.
Men jag har i stort sett slutat köpa dagstidningarna då dom tenderar att bli mer och mer skvallertidningar, inte så långt i från Hänt i veckan och Se & Hör.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det visar väl bara vilken målgrupp tidningen vänder sig till.....



idag är sonen vakt inne på slottet o får se högdjuren på nära håll.

Postat av: Pialotta

Jag köper bara kvällstidningen på lördagen eller min mamma köper den så mannen min har något att göra då vi plockar upp butiksvarorna.. vi handlar alltid med mamma på lördagen:-)

Man kan läsa över nätet om man vill.. gör det sällan, men det händer. Nej, som du skriver det där ser jag inte som den största nyheten, men jag visste inte..

ha de fint tjingelong

2008-06-03 @ 19:02:33
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback