Lite Finlandsbilder

Så är vi tillbaka hemma i Sverige igen efter några dagar i Finland. Stefan har besökt kunder och jag besökte IKEA...haha.
Vi bestämde att jag skulle strosa runt på IKEA i Raisio i några timmar medan Stefan jobbade. Jag råkade hamna i en nyöppning av IKEA! Men det gick bra även om det blev lite långtråkigt efter ett tag. Jag satt nog närmare 1 tim i cafeterian med en kopp kaffe och min bok. Aldrig har väl en kopp kaffe räckt så länge. Jag ville ju inte att det skulle synas att jag bara fördrev tiden där. När Stefan inte dykt upp då han sagt att han skulle började jag fundera på om det hänt något. Det visade sig att våra mobiltelefoner inte fick kontakt. Han hade gått nästan en halvtimme utanför och försökt nå mig medan jag satt innanför dörrarna och läste och väntade. Så kan det gå när man förlitar sig på mobiltelefonen. Jag fick i alla fall med mig en tekanna i glas, några plastburkar, ett litet rivjärn och en musmatta. Jag som bor med tre IKEA butiker inom några mils radie, åker till Finland och handlar på IKEA.
Vi har bott en på Nådendals Spa. En natt på ett halvruffigt motell och så en natt på ett jättefint spa i Borgå. Sista dagen var vi i Helsingfors. Vi besökte Sveaborg och kollade på Skolskeppet Göteborg som var där. Nu är det skönt att vara hemma igen.
Och här skulle jag ha lagt ut några bilder, men det går inte. Blogg.se jobbar med problemet. Hoppas att dom löst det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback