Just nu:

Mår jag:
Ganska bra om än lite trött.

Gillar jag:

Frida Öhrn i Oh Laura, Amnada Jensens och Maja Gullstrands 

röster.


Läser jag:

Levande Begravd av Peter James. Den är så läskig att jag nästan fick klaustrofobi i början.


Är jag:

Väldigt omotiverad på jobbet. Semestern är i antågande.


Längtar jag efter:

Att få sova en hel natt. Från det jag lagt huvudet på kudden tills klockan ringer, utan att vakna till en enda gång under natten.


Bär jag:

Vit blus och beige byxor. Färgglad som en clown med andra ord.


Vill jag:

Gå hem och läsa färdigt min bok


Hoppas jag:

Att vi får bra väder nästa vecka.


Doftar jag:

LdB sport


Förvånas jag över:

Att "seriösa" journalister lovordar Linda R:s blogg. För mig bekräftar den bara att hon är så korkad som jag trott.


Ser jag:

En massa bilar, husbilar och husvagnar.


Är klockan:

12,40


Hör jag:

P4 Radio Stockholm


Kommentarer
Postat av: annebelle

Vårt träd står vid en sydvästvägg, utmärkt läge för en persika tydligen. Ganska skyddat och varmt men det blåser på ibland.

Liksom alla andra persikor jag känner (!) får vår krussjuka på bladen, det är tråkigt för det ser lite ledsamt ut med gör inget för frukten vad jag kan märka. Man ska plocka bort de sjuka bladen, så kommer det nya, friska efter ett tag. Lycka till! Första året fick vi en persika.

Postat av: Hanna

Å vad fin din blogg e! Hoppas att min kan bli så fin oxå, jag lär mig väl... Annars kanske jag får låna Sandra?! Ha det gott! Hälsa familjen.

Kram Hanna

2008-06-27 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback