Semesteruppladdning


I torsdags var vi bjudna till Sandra och Nicklas på middag. Med var också Sandra, Micke och barnen samt Sandra (Ö:s) Mamma och Morfar. Mormor hade tyvärr stukat foten och kunde inte vara med.  Vi bjöds på grillat med div. tillbehör. Gott och trevligt.

Mathilda i full action på Sandra & Nicklas studsmatta




Det blir något varmt i inglasade uterum. Så här såg ljusen ut som Sandra & Nicklas hade i en ljusstake i sitt uterum. Dom ljusen måste väl ändå brinna upp. Inte ner...


Emil och Ronja tittar förundrat på när barnen hoppar på studsmattan.

I fredags efter jobbet åkte jag till Mamma och Pappa. Eftersom vi skulle vara borta några dagar så ville jag hinna träffa dem innan. Strax efter att jag kommit dit kom även Eva & Thord. Dom hade besökt en av Thords kunder på Arlanda och passade på att titta in till Mamma & Pappa på vägen hem. Skönt att se att dom orkar kämpa på trots all skit som drabbat dem. Vi fikade och pratade lite innan det var dags att bege sig hemåt och packa inför vår Dalaresa.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder du fick!

Min bild på ljuset blev helt kajko...



Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback