I morgon...

..är det måndag igen. Känns lite både och...
Det är roligare på jobbet nu än det varit de senaste åren. Men jag vill ha mer tid hemma också.

Igår och idag har Stefan sorterat våra böcker i bokstavsordning! Vi har rätt många böcker. Han ställde alla svenska författare plus en och annan nordisk i bokhyllan i Sandras gamla rum och de utländska författarna i bokhyllan i vardagsrummet. De böcker som inte fick plats i dessa bokhyller ligger travade eller står i ett skåp. Ja har man inget annat för sig så....

Bokhyllan med svenska författare

Böckerna

5 dagar senare

En bild på mina
tulpaner 5 dagar efter inköpet.  Dom höll i en vecka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktiga ni är som städat så fint!
Kommer jag att krascha allt sen när jag kommer hem med böckerna jag lånat sen då?!

Ja du... Mathildas humör är inte så skoj just nu! Jag tänkte på att jag skulle komma till er ensam med henne nån dag. Hon drar sig säkert bort lite när Melker klämmer sig fram oxå...

Puss!

Postat av: Pialotta

Härliga tulpaner.. visste du det är Tulpanens dag idag:-)
Att sortera o plasera om är kul.. borde göra det oftare.. just nu doftar det inte smultron här utan målarfärg o lacknafta:-)
Kram

2008-01-15 @ 13:16:06
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Marianne

Sandra: Ja det blir det nog, hahaha. Det blir flytt av böcker neråt i hyllan. Ja, han tar lite plats den lille mannen. Men Skruttan och du kan ju som sagt komma själva någon dag.

Pialotta: Nej, det hade jag glömt. Men jag har en ny bukett hemma. Det är OK om det luktar målarfärg också. Speciellt om det blir finare sedan.

2008-01-15 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback